// aktualne oferty znajdziesz w zakładce PRACA

Skuteczna działalność firmy opiera się na dynamicznym zespole pracowników, dlatego też dokładamy wszelkich starań, żeby to właśnie kreatywni, pełni energii pracownicy stanowili jeden z filarów naszej działalności. Firma Office Support jest otwarta na współpracę z doświadczonymi pracownikami, a także z osobami dopiero rozpoczynającymi swoją karierę. Jeżeli jesteś sumienny, gotowy na nowe wyzwania, masz głowę pełną pomysłów, w których chcesz się realizować – odpowiedz na konkretną ofertę pracy za pośrednictwem platformy OLX.

Rekrutacja lutowa, oferty pracy:
Praca

Specjalista ds. zakupów i logistyki

Opis stanowiska:
  • bieżąca analiza stanu magazynowego, trendów, zapasów i dostępności materiałów,
  • koordynacja dostaw towarów,
  • negocjacje oraz ustalanie cen/stawek logistycznych,
  • negocjacje z dostawcami,
  • zakup pozostałych produktów na potrzeby firmowe,
  • bieżący monitoring oraz analiza rynku, potrzeb klientów i zachowań konkurencji,
  • aktualizacja cenników produktowych, dostawców,
  • optymalizacja procesów zakupowych pod względem kosztowym i jakościowym,
  • sporządzanie raportów, dokumentacji i ofert promocyjnych,
  • sumienna ewidencja i archiwizacja poczty wychodzącej i przychodzącej.
Wymagania
  •  j. angielski na poziomie zaawansowanym,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • sumienność, rzetelność, samodzielność,
  • umiejętności komunikacyjne,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • asertywność,
  • organizacja własnego stanowiska pracy oraz dynamizm w działaniu,
  • umiejętność pracy pod presją czasu, energiczność,
  • mile widziana obsługa systemu Subiekt GT oraz Navireo.

Aplikuj Teraz

Asystentka sekretariatu z j. angielskim

Opis stanowiska:
  • wspomaganie zarządu w wykonywanych obowiązkach,
  • obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • prowadzenie kalendarza spotkań i ich organizacja,
  • obsługa gości i spotkań w firmie,
  • prowadzenie spraw organizacyjnych biura i jego zaopatrzenie,
  • dbałość o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy zarządem, a pozostałymi działami firmy,
  • raportowanie,
  • profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy,
  • bieżącą obsługę recepcji,
  • odbieranie oraz łączenie rozmów telefonicznych,
  • wsparcie w obsłudze administracyjnej firmy,
  • windykacja telefoniczna kontrahentów,
  • obsługę gości oraz Klientów firmy, w tym przygotowanie napojów, poczęstunków,
  • dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości,
  • współpraca z pracownikami pozostałych działów.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • oświadczenie w pracy biurowej i obsłudze klienta
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • komunikatywność
  • organizacja własnego stanowiska pracy oraz dynamizm w działaniu
  • umiejętność pracy pod presją czasu, energiczność
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • profesjonalizm w działaniu, duże zaangażowanie, sumienność, inicjatywa i chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • dobra prezencja i bardzo wysoka kultura osobista
  • mile widziana obsługa systemu Subiekt GT oraz Navireo

AplikujTeraz

 

 

Wybranym Kandydatom oferujemy stabilne zatrudnienie, oparte o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.  Możesz liczyć na wysokie wynagrodzenie zależne od realizacji planów sprzedażowych (część stała + premia). Gwarantujemy przyjazną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole. Organizujemy szkolenia i wyjazdy integracyjne zarówno krajowe jak i zagraniczne. Dzięki pracy w Office Support otrzymasz możliwość rozwoju oraz realizowania nowych wyzwań na rynkach krajowych i zagranicznych.

Na przełomie marca i kwietnia będziemy prowadzić kolejną rekrutację. Aktualne oferty znajdziesz w zakładce PRACA

Recent Posts

Leave a Comment

B412