Zapraszamy do współpracy sklepy zainteresowane dystrybucją produktów marki My Office

W związaku z dynamicznym rozwojem firma Office Support rozszerza sieć dystrybutorów. Oferujemy Wyjątkowo korzystne i stabilne warunki współpracy.
W ramach dystrybucji produktów marki My Office  możemy zaproponować:

 

Rabat dystrybutorski do 60%

Materiały reklamowe

Pomoc techniczną dla Twoich klientów

Ścisłą współpracę z działem sprzedaży OfficeSupport

 

Stojak na tusze tonery

 

REGAŁY PREZENTACYJNE GRATIS

Naszym partnerom biznesowym do zakupu pakietu produktów My Office dołaczamy

elegancki ekspozytor prezentacyjny. Stojak zmieści najbardziej popularne modele.

W pakiecie znajdziesz 15 kompletów tuszów i 19 tonerów. Wzmacniana ścianka z haczykami

umożliwia elegancką prezentację tuszów. Pod haczykiami znajdziesz dwie pojemne półki

na tonery. Całość tworzy zgrabną i stabilną konkstrukcję, która gwarantuje gustowny wystrój

Twojego sklepu. Jego zaletą jest mobilność. Lekka konstrukcja pozwala na łatwe przenoszenie

stojaka.

NATYCHMIASTOWA DOSTAWA TOWARU

Zapraszamy do współpracy firmy z każdego regionu Polski. Towar dostarczamy w każdy region

kraju –  maksymalnie do 2 dni od momentu złożenia zamówienia.

 

 

JAK ZOSTAĆ DYSTRYBUTOREM MARKI MY OFFICE?

Krok 1. Przedstaw się nam!

Odpowiemy na Twoje zgłoszenie i zadzwonimy do Ciebie. Dzięki rozmowie telefonicznej będziemy mogli się bliżej poznać i przybliżyć swoje oczekiwania. To szansa dla obu stron, do wypracowania korzystnych warunków współpracy

Krok 2. Podpisujemy umowę

Dostaniesz od nas maila z propozycją warunków współpracy. Zapoznaj się z nimi, przeanalizuj, przemyśl. Gdy uznasz, że jesteś gotowy podpiszemy umowę.

Krok 3. Zostałeś naszym dystrybutorem!

Jesteś częścią naszego biznesu. Nie bój się pytać i poszerzać wiedzę. Mów nam otwarcie o swoich spostrzeżeniach i dziel się uwagami. Razem tworzymy biznes.