-
ALEKSANDRA BRZĘKLider ds. sprzedaży
-
Katarzyna SzendzielorzKierownik ds. zakupów
-
Rafał KotSpecjalista ds. eksportu
-
Katarzyna KotyniaKoordynator e-commerce
-
SZYMON GRYCKIEWICZKierownik ds. logistyki
-
Marcin TruchMłodszy specjalista ds. e-commerce
-
Iwona GuzyMłodsza specjalistka ds. e-commerce
-
MAGDALENA FRĄCZEKSpec. ds. wsparcia biura zarządu
-
Justyna WośSpecjalistka ds. wsparcia biura zarządu
-
Beata SzwajerekKierownik biura zarządu
-
Adrian KańtochStarszy Specjalista ds. reklamacji
-
Łukasz AdamczykDyrektor zarządzający
-
Jakub WośMłodszy specjalista ds. marketingu
-
KRZYSZTOF WYLĄGDyrektor Generalny
-
Magdalena Michura-RenszSpecjalistka ds. zakupów
-
Paweł OlewniczakSpecjalista ds. wsparcia infrastruktury
-
Magdalena DługiMłodsza specjalistka ds. sprzedaży
-
Ewelina SmolinSpecjalistka ds. materiałów eksploatacyjnych
-
Grzegorz SzawernogaZastępca kierownika ds. logistyki
-
ŁUKASZ FERDYNEkspert ds. logistyki
-
Anna KrakowiakMłodsza specjalistka ds. sprzedaży
-
Kamil CichońStarszy Specjalista ds. logistyki
-
Robert HamerlikSpecjalista ds. sprzedaży mobilnej
-
Joanna WojciechowskaSpecjalistka ds. sprzedaży mobilnej
-
Marcin FranczykStarszy Specjalista ds. logistyki
-
Kamil GubałaSpecjalista ds. logistyki
-
Damian UrbańczykSpecjalista ds. logistyki
Kim jesteśmy?
Jesteśmy firmą Office Support, która swoją działalność rozpoczęła w 2009 roku. Poprzez ciężką pracę i przywiązanie do szczegółów staliśmy się liderem na rynku materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Nasza oferta obejmuje najwyższej jakości tusze i tonery do drukarek, bębny, pasy transmisyjne, grzałki, folie do faxu oraz taśmy. Nasz asortyment liczy ponad 2500 pozycji produktów. Jeśli nie jesteś zainteresowany oryginalnymi tuszami czy tonerami możemy zaproponować ich tańsze zamienniki, gwarantując najwyższą jakość produktu. Trudno nas zaskoczyć, ponieważ posiadamy materiały do większości dostępnych urządzeń drukujących, czołowych producentówHP, Samsung, Brother, Canon, Epson, Lexmark, Dell, Panasonic, Oki, Konika-minolta, Kyocera, Ricoh, Sharp, Toshiba, Xerox. Mamy również własną markę - My office. . Odpowiadamy na potrzeby zarówno klientów detalicznych jak i odbiorców biznesowych. Obsługujemy hurtownie, sklepy komputerowe, firmy specjalizujące się w sprzedaży materiałów biurowych oraz przetargi. To co nas wyróżnia, to elastyczność w działaniu – dla nas nie ma sytuacji bez wyjścia. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, analizujemy jego oczekiwania i potrzeby, celnie wybierając satysfakcjonujące rozwiązania. Działamy z pasją.
Tąpkowice, ulica Zwycięstwa 8a – tam znajdziesz obecną siedzibę firmy wraz z magazynem. W styczniu 2017 roku z wynajmowanych powierzchni biurowych i magazynowych w Tarnowskich Górach przenieśliśmy się do nowej siedziby firmy. Budowa obiektu trwała 7 miesięcy i dzięki inwestycji w Tąpkowicach nasza powierzchnia magazynowa zwiększyła się trzykrotnie. Komfort Klientów Office Support liczy się dla nas najbardziej, dlatego nowa siedziba firmy znajduje się przy drodze nr 78 w bliskim sąsiedztwie lotniska Katowice-Pyrzowice. Wierzymy, że nowa siedziba firmy podniesie jakość oferowanych przez nas usług.


Co robimy?
Zakup oryginalnego wkładu do drukarki często okazuje się wydatkiem przekraczającym cenę nowego urządzenia. Przy zakupie warto więc wziąć pod uwagę dostępność zamienników. Kierując się ideą „tańsze drukowanie” oraz dzięki zaangażowaniu zespołu młodych, kreatywnych ludzi tworzących filary Office Support, stworzyliśmy markę My-Office. My Office to produkty dedykowane do większości urządzeń drukujących. Dzięki naszej marce masz wybór. Korzystasz z drogiego oryginału lub zamiennika o większej wydajność w znacznie niższej cenie.
Jesteśmy specjalistami, dlatego zamienniki marki My-Office przechodzą testy jakości na każdym z etapów produkcji. Posiadamy Certyfikaty: PN-ISO 45001:2018-06, PN-EN ISO 14001:2015-09, PN-EN ISO 9001:2015-10. Mamy wiedzę i chcemy pomagać w doborze najlepszych komponentów. Stale dbamy o ich trwałość i niezawodność. Dostosowujemy się do nieustannie ewoluujących potrzeb użytkowników drukarek. Osoby, które nam zaufały wiedzą, po jaki produkt sięgnąć, gdy na ekranie ponownie pojawi się komunikat o niskim poziomie tuszu lub tonera.
Office Support to nie tylko najwyższej jakości produkty, to przede wszystkim – wyjątkowi ludzie, pełni pasji i zaangażowania. To oni tworzą unikalny klimat organizacyjny i sprawiają, że firma odnosi sukces. Firma składa się z 5 działówZarząd, Dział Handlowy, Dział Eksportu, Dział E-Commerce, Magazyn i trzech samodzielnych stanowiskSpecjalista ds. Serwisu, Specjalista ds. Marketingu, Specjalista ds. Zakupów.
Chcesz wiedzieć o nas więcej? Poznaj pracowników Office Support, przewijając stronę niżej. W przypadku dodatkowych pytań nasi konsultanci za pośrednictwem komunikatora GG oraz poprzez infolinię pozostają do Twojej dyspozycji.
Office Support : Tusze, tonery. O nas

Poznaj nasz zespół