praca w Office Support

Jak to jest pracować w Office Support?

Jesteśmy małym przedsiębiorstwem o międzynarodowym zasięgu. Office Support istnieje na rynku od 2009 r. i w tym czasie dzięki zaangażowaniu całego zespołu osiągnęliśmy poziom lidera w branży materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Nasza działalność zależy od ludzi, którzy dla nas pracują. Zaangażowanych w swoją pracę pracowników, którzy kreują nowe pomysły i posiadają umiejętności do ich realizacji. Nieważne czy jesteś pracownikiem magazynu, czy handlowcem, jesteś częścią zespołu, który działając wspólnie, wyznacza standardy. Dzięki ścisłej i bezpośredniej relacji z największymi producentami możemy zaoferować szybką i kompleksową obsługę nawet najbardziej wymagającym klientom.

Obecnie prowadzimy rekrutację na dwa stanowiska.

1. Młodszy specjalista ds. obsługi klienta e-commerce

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • wysoka kultura osobista,
  • swobodna obsługa komputera,
  • umiejętności przejrzystej komunikacji,
  • efektywne słuchanie i empatia,
  • cierpliwość, szczególnie w przypadku nastawionych roszczeniowo klientów,
  • łatwość w podejmowaniu decyzji i branie za nie odpowiedzialności,
  • umiejętność współpracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Mile widziane:

  • obsługa Platformy Allegro (od strony sprzedawcy),
  • znajomość silników sklepów internetowych IdoSell (IAI) i Atomstore,
  • znajomość systemu Navireo,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku.

Zakres obowiązków:

  • praca z klientem detalicznym,
  • dostarczanie informacji o ofercie firmy,
  • przetwarzanie zamówień ze sklepów internetowych,
  • obsługa klienta na Platformie Allegro,
  • zapewnienie proaktywnego kontaktu z klientami,
  • udzielanie informacji na temat procesu realizacji zamówień oraz rozwiewanie wątpliwości klienta we wszystkich kwestiach z tym procesem związanych.

2. Magazynier

Wymagania:

  • dobra obsługa komputera,
  • wysokie zaangażowanie,
  • prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • uprawnienia na wózek widłowy.

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie prac zleconych przez Kierownika, bądź jego zastępcę,
  • ważenie towarów oraz porównywanie wartości z przyjętymi normami wag towarów,
  • odpowiedzialność za sprawdzenie zgodności ilościowej i jakościowej dostaw, uzupełnianie karty rozbieżności w dostawie,
  • odpowiedzialność za poprawne rozmieszczenie towarów,
  • odpowiedzialność za poprawność realizacji zamówień pod względem ilościowym, jakościowym i zgodnym z uwagami do zamówienia,
  • wydawanie towarów z magazynu zgodnie z potrzebami sprzedaży, naklejanie na paczki listów przewozowych,
  • kompletacja, znakowanie i pakowanie jednostek ładunkowych,
  • inwentaryzacja zapasów magazynowych, bieżące informowanie na temat nieprawidłowości funkcjonowania magazynu (zamówienia, stany magazynowe),
  • aktywna współpraca z pozostałymi działami, będącymi składową poprawnego funkcjonowania firmy oraz spełniania jej założeń,
  • informowanie o brakach, bądź potrzebie zakupu środków ochrony indywidualnej, materiałów pomocniczych, środków BHP i PPOŻ,
  • odpowiedzialność za poprawne i zgodne z przeznaczeniem użytkowanie maszyn i urządzeń oraz informowanie o zbliżających się przeglądach technicznych,
  • dbałość o czystość, ład i porządek na magazynie,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Co oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w godzinach 8:00/9:00 – 16:00/17:00,
  • wdrożenie produktowe i możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • wyjścia oraz wyjazdy integracyjne, krajowe i zagraniczne,
  • przyjazne otoczenie i nielimitowana kawa/herbata,
  • dofinansowanie pracodawcy do ubezpieczenia grupowego,
  • uczestnictwo w pracowniczej lidze siatkówki plażowej na firmowym boisku :),
  • dostęp do pakietu sportowego OKSystem.

Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą w Office Support wyślij CV ze zdjęciem i dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesów rekrutacji, jakie będą prowadzone przez Office Support zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz pozostałymi, obowiązującymi przepisami prawa’’ za pośrednictwem Platformy OLX lub na adres e-mail: jwo@officesupport.pl

PYTANIA I ODPOWIEDZI
1. Co trzeba zrobić, aby rozpocząć pracę w firmie Office Support?

Szukamy ludzi, którzy są zaangażowani i chcą współpracować. Chcemy, abyś identyfikował się z naszą misją firmy i wdrażał ją w codziennych kontaktach ze współpracownikami, klientami i dostawcami.

2. Jak ubiegać się o pracę?

Po pierwsze, złóż precyzyjne CV wraz ze zdjęciem. Jeśli chcesz, możesz też dołączyć list motywacyjny. Po analizie Twojej aplikacji zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Rekrutacja obejmuje zwykle jedno lub dwa spotkania. Wybieramy najlepszego kandydata na dane stanowisko, do zespołu i naszej firmy.

3. Jak przesłać swoją aplikację?

Przyjmujemy aplikację online, za pośrednictwem Platformy OLX lub poprzez kontakt e-mailowy jwo@officesupport.pl

4. Czy mogę jednocześnie ubiegać się o pracę na więcej niż jednym stanowisku?

Bez problemu rozpatrzymy Twoje podanie na więcej niż jedno stanowisko w Office Support.

5. Jak należy przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?

Jeśli znajdujesz się wśród kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną, to znaczy, że uznaliśmy Twój profil za interesujący. Teraz nadszedł czas, aby się spotkać.
Rozmowa kwalifikacyjna jest dla nas okazją, aby dowiedzieć się więcej o sobie nawzajem. Masz szansę opowiedzieć nam o sobie oraz o tym, dlaczego chcesz pracować w Office Support. My mamy szansę powiedzieć Ci więcej o naszej firmie i pracy – co mamy do zaoferowania i czego oczekujemy od ciebie.
Chcemy, aby nasze rozmowy kwalifikacyjne były przyjemnymi spotkaniami, podczas których obie strony mają okazję dowiedzieć się, czy spełniają swoje oczekiwania. Najważniejsze jest więc to, aby być sobą. To właśnie Ciebie chcemy poznać.