praca w Office Support

Jak to jest pracować w Office Support?

Jesteśmy małym przedsiębiorstwem o międzynarodowym zasięgu. Office Support istnieje na rynku od 2009 r. i w tym czasie dzięki zaangażowaniu całego zespołu osiągnęliśmy poziom lidera w branży materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Nasza działalność zależy od ludzi, którzy dla nas pracują. Zaangażowanych w swoją pracę pracowników, którzy kreują nowe pomysły i posiadają umiejętności do ich realizacji. Nieważne czy jesteś pracownikiem magazynu, czy handlowcem, jesteś częścią zespołu, który działając wspólnie, wyznacza standardy. Dzięki ścisłej i bezpośredniej relacji z największymi producentami możemy zaoferować szybką i kompleksową obsługę nawet najbardziej wymagającym klientom.

Obecnie prowadzimy rekrutację na dwa stanowiska. Rozmowy rekrutacyjne prowadzone będą od 21 września.

Co oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w godzinach 8:00/9:00 – 16:00/17:00,
  • wdrożenie produktowe i możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe,
  • wyjścia oraz wyjazdy integracyjne, krajowe i zagraniczne,
  • przyjazne otoczenie i nielimitowana kawa,
  • dofinansowanie pracodawcy do ubezpieczenia grupowego,
  • uczestnictwo w pracowniczej lidze siatkówki plażowej na firmowym boisku :),
  • dostęp do pakietu sportowego OKSystem.

1. Specjalista ds. sprzedaży

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • prawo jazdy kat. B,
  • biegła obsługa komputera w środowisku MS Office,
  • swobodna obsługa urządzeń biurowych,
  • wysokie zaangażowanie oraz orientacja na wynik,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • komunikatywność,
  • zdyscyplinowanie, sumienność,
  • organizacja własnego stanowiska pracy.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie własnej bazy w CRMie,
  • obsługa sprzedażowa Klienta poprzez kontakt bezpośredni, telefoniczny, e-mailowy oraz za pośrednictwem dostępnych komunikatorów,
  • utrzymywanie długoterminowej relacji z klientem biznesowym,
  • przeprowadzanie satysfakcjonujących negocjacji cenowo-terminowych,
  • zwiększanie efektywności sprzedaży,
  • wprowadzanie zamówień do systemu,
  • realizowanie i raportowanie wykonania planów sprzedażowych,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

2. Specjalista ds. sprzedaży mobilnej

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • gotowość do pracy w terenie i prawo jazdy kat. B,
  • biegła obsługa komputera w środowisku MS Office,
  • wysokie zaangażowanie oraz orientacja na wynik,
  • swobodna obsługa urządzeń biurowych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • zdyscyplinowanie i sumienność,
  • organizacja własnego stanowiska pracy.

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego.

Zakres obowiązków:

  • aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie własnej bazy w CRMie,
  • obsługa sprzedażowa Klienta poprzez kontakt bezpośredni, telefoniczny, e-mailowy oraz za pośrednictwem dostępnych komunikatorów,
  • utrzymywanie długoterminowej relacji z klientem biznesowym,
  • przeprowadzanie satysfakcjonujących negocjacji cenowo-terminowych,
  • zwiększanie efektywności sprzedaży,
  • wyjazdy w delegacje i podróże służbowe,
  • realizowanie i raportowanie wykonania planów sprzedażowych,
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą w Office Support wyślij CV ze zdjęciem i dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesów rekrutacji, jakie będą prowadzone przez Office Support zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz pozostałymi, obowiązującymi przepisami prawa’’ na adres e-mail: biuro@officesupport.pl lub aplikuj przez Platformę OLX

PYTANIA I ODPOWIEDZI
1. Co trzeba zrobić, aby rozpocząć pracę w firmie Office Support?

Szukamy ludzi, którzy są zaangażowani i chcą współpracować. Chcemy, abyś identyfikował się z naszą misją firmy i wdrażał ją w codziennych kontaktach ze współpracownikami, klientami i dostawcami.

2. Jak ubiegać się o pracę?

Po pierwsze, złóż precyzyjne CV wraz ze zdjęciem. Jeśli chcesz, możesz też dołączyć list motywacyjny. Po analizie Twojej aplikacji zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Rekrutacja obejmuje zwykle jedno lub dwa spotkania. Wybieramy najlepszego kandydata na dane stanowisko, do zespołu i naszej firmy.

3. Jak przesłać swoją aplikację?

Przyjmujemy aplikację online, za pośrednictwem Platformy Pracuj.pl, OLX lub poprzez kontakt e-mailowy mf@officesupport.pl

4. Czy mogę jednocześnie ubiegać się o pracę na więcej niż jednym stanowisku?

Bez problemu rozpatrzymy Twoje podanie na więcej niż jedno stanowisko w Office Support.

5. Jak należy przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?

Jeśli znajdujesz się wśród kandydatów zaproszonych na rozmowę kwalifikacyjną, to znaczy, że uznaliśmy Twój profil za interesujący. Teraz nadszedł czas, aby się spotkać.
Rozmowa kwalifikacyjna jest dla nas okazją, aby dowiedzieć się więcej o sobie nawzajem. Masz szansę opowiedzieć nam o sobie oraz o tym, dlaczego chcesz pracować w Office Support. My mamy szansę powiedzieć Ci więcej o naszej firmie i pracy – co mamy do zaoferowania i czego oczekujemy od ciebie.
Chcemy, aby nasze rozmowy kwalifikacyjne były przyjemnymi spotkaniami, podczas których obie strony mają okazję dowiedzieć się, czy spełniają swoje oczekiwania. Najważniejsze jest więc to, aby być sobą. To właśnie Ciebie chcemy poznać.