Kim jesteśmy?

Firma Office Support rozpoczęła swoją działalność w 2009 roku. Poprzez ciężką pracę i przywiązanie do szczegółów staliśmy się liderem na rynku materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Nasza oferta obejmuje najwyższej jakości tusze i tonery do drukarek, bębny, pasy transmisyjne, grzałki, folie do faxu oraz taśmy. Nasz asortyment liczy ponad 2500 pozycji produktów. Jeśli nie jesteś zainteresowany oryginalnymi tuszami czy tonerami, możemy zaproponować ich tańsze zamienniki, gwarantując najwyższą jakość produktu. Trudno nas zaskoczyć, ponieważ posiadamy materiały do większości dostępnych urządzeń drukujących, czołowych producentówHP, Samsung, Brother, Canon, Epson, Lexmark, Dell, Panasonic, Oki, Konika-minolta, Kyocera, Ricoh, Sharp, Toshiba, Xerox. Mamy również własną markę - My office. .

Odpowiadamy na potrzeby zarówno klientów detalicznych jak i odbiorców biznesowych. Obsługujemy hurtownie, sklepy komputerowe, firmy specjalizujące się w sprzedaży materiałów biurowych oraz przetargi. To, co nas wyróżnia, to elastyczność w działaniu – dla nas nie ma sytuacji bez wyjścia. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, analizujemy jego oczekiwania i potrzeby, celnie wybierając satysfakcjonujące rozwiązania. Działamy z pasją.

Tąpkowice, ulica Zwycięstwa 8a – tam znajdziesz obecną siedzibę firmy wraz z magazynem. W styczniu 2017 roku z wynajmowanych powierzchni biurowych i magazynowych w Tarnowskich Górach przenieśliśmy się do nowej siedziby firmy. Budowa obiektu trwała 7 miesięcy i dzięki inwestycji w Tąpkowicach nasza powierzchnia magazynowa zwiększyła się trzykrotnie. Komfort Klientów Office Support liczy się dla nas najbardziej, dlatego nowa siedziba firmy znajduje się przy drodze nr 78 w bliskim sąsiedztwie lotniska Katowice-Pyrzowice. Wierzymy, że nowa siedziba firmy podniesie jakość oferowanych przez nas usług.

Firma Office Support
Firma Office Support

Czym zajmuje się firma Office Support?

Zakup oryginalnego wkładu do drukarki często okazuje się wydatkiem przekraczającym cenę nowego urządzenia. Przy zakupie warto więc wziąć pod uwagę dostępność zamienników. Kierując się ideą „tańsze drukowanie” oraz dzięki zaangażowaniu zespołu młodych, kreatywnych ludzi tworzących filary Office Support, stworzyliśmy markę My-Office. My Office to produkty dedykowane do większości urządzeń drukujących. Dzięki naszej marce masz wybór. Korzystasz z drogiego oryginału lub zamiennika o większej wydajność w znacznie niższej cenie.

Firma Office Support  zatrudnia specjalistów, dlatego zamienniki marki My-Office przechodzą testy jakości na każdym z etapów produkcji. Posiadamy Certyfikaty: PN-ISO 45001:2018-06, PN-EN ISO 14001:2015-09, PN-EN ISO 9001:2015-10. Mamy wiedzę i chcemy pomagać w doborze najlepszych komponentów. Stale dbamy o ich trwałość i niezawodność. Dostosowujemy się do nieustannie ewoluujących potrzeb użytkowników drukarek. Osoby, które nam zaufały wiedzą, po jaki produkt sięgnąć, gdy na ekranie ponownie pojawi się komunikat o niskim poziomie tuszu lub tonera.
Office Support to nie tylko najwyższej jakości produkty, to przede wszystkim – wyjątkowi ludzie, pełni pasji i zaangażowania. To oni tworzą unikalny klimat organizacyjny i sprawiają, że firma odnosi sukces. Firma składa się z 5 działówZarząd, Dział Handlowy, Dział Eksportu, Dział E-Commerce, Magazyn i dwóch samodzielnych stanowiskStarszy Specjalista ds. Serwisu, Kierownik ds. zakupów.

Chcesz wiedzieć o nas więcej? Poznaj pracowników Office Support, przewijając stronę niżej. W przypadku dodatkowych pytań nasi konsultanci za pośrednictwem komunikatora GG oraz poprzez infolinię pozostają do Twojej dyspozycji (Kontakt).

Office Support : Tusze, tonery. O nas
hp

Poznaj nasz zespół

WSZYSCY
DZIAŁ HANDLOWY
E-COMMERCE
MAGAZYN
SERWIS
ZAKUPY
ZARZĄD
  • Aleksandra Brzęk
    ALEKSANDRA BRZĘK
    Lider ds. sprzedaży
  • Szymon Gryckiewicz
    SZYMON GRYCKIEWICZ
    Kierownik ds. logistyki
  • Katarzyna Kotynia
    Katarzyna Durczok
    Kierownik e-commerce
  • Rafał Kot
    Rafał Kot
    Kierownik sprzedaży
  • Karol Mazur
    Karol Mazur
    Specjalista ds. eksportu
  • Iwona Guzy
    Iwona Guzy
    Starsza specjalistka ds. wsparcia e-commerce
  • Adrian Kańtoch
    Adrian Kańtoch
    Starszy Specjalista ds. reklamacji
  • Paweł Olewniczak
    Paweł Olewniczak
    Specjalista ds. wsparcia e-commerce
  • Justyna Woś
    Koordynator ds. administracji
  • Beata Szwajerek
    Beata Szwajerek
    Kierownik biura zarządu
  • Łukasz Adamczyk
    Łukasz Adamczyk
    Dyrektor zarządzający
  • Grzegorz Szawernoga
    Grzegorz Szawernoga
    Zastępca kierownika ds. logistyki
  • Damian Urbańczyk
    Damian Urbańczyk
    Starszy specjalista ds. logistyki
  • Kamil Gubała
    Kamil Gubała
    Ekspert ds. logistyki
  • Agnieszka Ziębakowska
    Agnieszka Ziębakowska
    Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta
  • Katarzyna Szendzielorz
    Katarzyna Szendzielorz
    Kierownik ds. zakupów
  • KRZYSZTOF WYLĄG
    Dyrektor Generalny
  • Szymona Koźlak
    Szymon Koźlak
    Wsparcia e-commerce
  • Łukasz Ferdyn
    ŁUKASZ FERDYN
    Specjalista ds. wsparcia logistyki w e-commerce
  • Bogumił Nogalski
    Bogumił Nogalski
    Starszy specjalista ds. logistyki
  • Igor Kozieł
    Igor Kozieł
    Młodszy specjalista ds. logistyki
  • Szymon Pasamonik
    Szymon Pasamonik
    Wsparcie logistyki