Agnieszka Ziębakowska

Młodsza specjalista ds. obsługi klienta

Kilka słów o sobie:

Agnieszka mimo braku doświadczenia w branży materiałów eksploatacyjnych do drukarek doskonale pasuje do stanowiska, jakie objęła w firmie. Wieloletni staż pracy związany z obsługą klienta pozwala jej odnaleźć się w każdej sytuacji. Jest osobą, która nie czeka na gotowe rozwiązania. Zanim zapyta, sama szuka odpowiedzi, sprawdzając wszelkie możliwości. Jej ‚konikiem’ w pracy jest szukanie usprawnień, jak sama przyznaje „jeżeli można zrobić szybciej lub prościej — prędzej czy później to odkryję”. To profesjonalistka, która stara się minimalizować błędy, czy niedociągnięcia. Jest otwarta i chętnie nabywa nowe kompetencje. Wartości, jakimi kieruje się Agnieszka (jak przystało na magistra filozofii) zaczerpnęła ze złotej reguły etycznej Immanuela Kanta – „Traktuj innych tak, jak sam chciałbyś być traktowany”. Natomiast za myślą Martina Heideggera chciałaby osiąść kiedyś w wiejskiej odludnej chatce. Nie są tu puste słowa, ponieważ Agnieszka podjęła decyzję o przeprowadzce z miasta na wieś. Obecnie jest w trakcie remontu i już za kilka miesięcy zamieszka w swoim wymarzonym domku. Spełnienie tego marzenia pochłania jej czas wolny, jednak jak tylko wygospodaruje wolną chwilę, wykorzystuje ją na rowerowe wycieczki.

Główne zadania w Office Support:

Obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów sklepów internetowych i marketplace’ów.

Zainteresowania:

Jazda na rowerze, polski rock, wyprawy w Sudety, upcykling,  zbieranie grzybów.

W Office Support pracuje:

od sierpnia 2024 r.

powrót do strony głównej
Agnieszka Ziębakowska