Łukasz Adamczyk
Dyrektor zarządzający
Kilka słów o sobie:
Łukasz Adamczyk od 2017 roku projektował i wspierał proces transformacji firmy jako menadżer operacyjny. Aktualnie jest udziałowcem oraz Dyrektorem Zarządzającym.
Posiada wykształcenie informatyczne. Zdobywał również wiedzę z zakresu finansów, prowadzenia projektów i psychologii biznesu. Jako menadżer posiada ponad 20 lat doświadczenia na różnych szczeblach. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w branży finansowej, gdzie w sektorze bankowym operował w obszarze zarządzania ryzykiem. W latach 1998-2001 zdobywał pierwsze doświadczenie w firmie Kredyt Serwis i współpracował z Bankami Spółdzielczymi. Lata 2001-2006 to praca dla Kredyt Bank/belgijska grupa KBC. Lata 2006-2020 to praca dla EuroBanku/francuska grupa Société Générale, rozdział ten zakończył, osiągając poziom TOP_M w EuroBank S.A.
Największe zrealizowane przez Łukasza projekty związane są z budowaniem i realizacją przyjętej strategii w obszarze windykacji. Najbardziej wartościowym doświadczeniem, jakie wymienia jest narzędzie (startup), jakie zbudował w odpowiedzi na kryzys finansowy w 2009 roku. Stworzył od podstaw strukturę rozproszoną opartą o negocjatorów terenowych. Łukasz posiada również doświadczenie w zakresie restrukturyzacji. Ostatni projekt zrealizowany w sektorze bankowym polegał na łączeniu dużych instytucji finansowych. Transakcja zakupu przez Bank Millennium EuroBanku zakończona z sukcesem fuzją operacyjną w listopadzie 2019 roku pozwoliła mu zdobyć ważne doświadczenie. Powyższe doświadczenia od kilku lat wykorzystuje w zarządzaniu i dynamicznym rozwijaniu Office Support.
Prywatnie propagator „work-life balance” i usatysfakcjonowany ojciec oraz fan swojej żony, od której czerpie z tajników psychologii.
Zainteresowania:
Motoryzacja, podróże, dobra whisky w towarzystwie cygara.