// aktualne oferty znajdziesz w zakładce PRACA
Skuteczna działalność firmy opiera się na dynamicznym zespole pracowników, dlatego też dokładamy wszelkich starań, żeby to właśnie kreatywni, pełni energii pracownicy stanowili jeden z filarów naszej działalności. Firma Office Support jest otwarta na współpracę z doświadczonymi pracownikami, a także z osobami dopiero rozpoczynającymi swoją karierę. Jeżeli jesteś sumienny, gotowy na nowe wyzwania, masz głowę pełną pomysłów, w których chcesz się realizować – odpowiedz na konkretną ofertę pracy za pośrednictwem platformy OLX.
Rekrutacja lutowa, oferty pracy:
Specjalista ds. zakupów i logistyki
Opis stanowiska:
- bieżąca analiza stanu magazynowego, trendów, zapasów i dostępności materiałów,
- koordynacja dostaw towarów,
- negocjacje oraz ustalanie cen/stawek logistycznych,
- negocjacje z dostawcami,
- zakup pozostałych produktów na potrzeby firmowe,
- bieżący monitoring oraz analiza rynku, potrzeb klientów i zachowań konkurencji,
- aktualizacja cenników produktowych, dostawców,
- optymalizacja procesów zakupowych pod względem kosztowym i jakościowym,
- sporządzanie raportów, dokumentacji i ofert promocyjnych,
- sumienna ewidencja i archiwizacja poczty wychodzącej i przychodzącej.
Wymagania
- j. angielski na poziomie zaawansowanym,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- sumienność, rzetelność, samodzielność,
- umiejętności komunikacyjne,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- asertywność,
- organizacja własnego stanowiska pracy oraz dynamizm w działaniu,
- umiejętność pracy pod presją czasu, energiczność,
- mile widziana obsługa systemu Subiekt GT oraz Navireo.
Asystentka sekretariatu z j. angielskim
Opis stanowiska:
- wspomaganie zarządu w wykonywanych obowiązkach,
- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- prowadzenie kalendarza spotkań i ich organizacja,
- obsługa gości i spotkań w firmie,
- prowadzenie spraw organizacyjnych biura i jego zaopatrzenie,
- dbałość o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy zarządem, a pozostałymi działami firmy,
- raportowanie,
- profesjonalne reprezentowanie biura i dbanie o dobry wizerunek firmy,
- bieżącą obsługę recepcji,
- odbieranie oraz łączenie rozmów telefonicznych,
- wsparcie w obsłudze administracyjnej firmy,
- windykacja telefoniczna kontrahentów,
- obsługę gości oraz Klientów firmy, w tym przygotowanie napojów, poczęstunków,
- dbałość o zachowanie najwyższych standardów w bezpośredniej obsłudze gości,
- współpraca z pracownikami pozostałych działów.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- oświadczenie w pracy biurowej i obsłudze klienta
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
- komunikatywność
- organizacja własnego stanowiska pracy oraz dynamizm w działaniu
- umiejętność pracy pod presją czasu, energiczność
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- profesjonalizm w działaniu, duże zaangażowanie, sumienność, inicjatywa i chęć stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
- dobra prezencja i bardzo wysoka kultura osobista
- mile widziana obsługa systemu Subiekt GT oraz Navireo
Wybranym Kandydatom oferujemy stabilne zatrudnienie, oparte o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin. Możesz liczyć na wysokie wynagrodzenie zależne od realizacji planów sprzedażowych (część stała + premia). Gwarantujemy przyjazną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole. Organizujemy szkolenia i wyjazdy integracyjne zarówno krajowe jak i zagraniczne. Dzięki pracy w Office Support otrzymasz możliwość rozwoju oraz realizowania nowych wyzwań na rynkach krajowych i zagranicznych.
Na przełomie marca i kwietnia będziemy prowadzić kolejną rekrutację. Aktualne oferty znajdziesz w zakładce PRACA