Zapraszamy do współpracy sklepy zainteresowane dystrybucją produktów marki My-Office
W związku z dynamicznym rozwojem firma Office Support rozszerza sieć dystrybutorów. Oferujemy Wyjątkowo korzystne i stabilne warunki współpracy.
W ramach dystrybucji produktów marki My-Office możemy zaproponować:
✔ Rabat dystrybutorski do 60%
✔ Materiały reklamowe
✔ Pomoc techniczną dla Twoich klientów
✔ Ścisłą współpracę z działem sprzedaży OfficeSupport
REGAŁY PREZENTACYJNE GRATIS
Naszym partnerom biznesowym do zakupu pakietu produktów My-Office dołączamy elegancki ekspozytor prezentacyjny. Stojak zmieści najbardziej popularne modele.
W pakiecie znajdziesz 15 kompletów tuszów i 19 tonerów. Wzmacniana ścianka z haczykami
umożliwia elegancką prezentację tuszów. Pod haczykami znajdziesz dwie pojemne półki
na tonery. Całość tworzy zgrabną i stabilną konstrukcję, która gwarantuje gustowny wystrój
Twojego sklepu. Jego zaletą jest mobilność. Lekka konstrukcja pozwala na łatwe przenoszenie
stojaka.
NATYCHMIASTOWA DOSTAWA TOWARU
Zapraszamy do współpracy firmy z każdego regionu Polski. Towar dostarczamy do dowolnego miejsca w kraju – maksymalnie do 2 dni od momentu złożenia zamówienia.
Jak zostać dystrybutorem marki My-Office?
Krok 1. Przedstaw się nam!
Odpowiemy na Twoje zgłoszenie i zadzwonimy do Ciebie. Dzięki rozmowie telefonicznej będziemy mogli się bliżej poznać i przybliżyć swoje oczekiwania. To szansa dla obu stron, do wypracowania korzystnych warunków współpracy
Krok 2. Podpisujemy umowę
Dostaniesz od nas maila z propozycją warunków współpracy. Zapoznaj się z nimi, przeanalizuj, przemyśl. Gdy uznasz, że jesteś gotowy, podpiszemy umowę.
Krok 3. Zostałeś naszym dystrybutorem!
Jesteś częścią naszego biznesu. Nie bój się pytać i poszerzać wiedzę. Mów nam otwarcie o swoich spostrzeżeniach i dziel się uwagami. Razem tworzymy biznes.