Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku życzymy wszystkim naszym Klientom, Partnerom i Sympatykom, szczęścia, spokoju oraz wszelkiej pomyślności w życiu osobistym i sukcesów w pracy zawodowej. Pragniemy również serdecznie podziękować wszystkim za zaufanie i współpracę w minionym roku.
W okresie świątecznym zmieniliśmy godziny pracy w firmie. Poniżej przedstawiamy szczegółową rozpiskę zmian.
GODZINY PRACY OFFICE SUPPORT W OKRESIE ŚWIĄTECZNYM:
- 24.12.2019 (wtorek) – nieczynne
- 25.12.2019 (środa) – nieczynne
- 26.12.2019 (czwartek) – nieczynne
- 31.12.2019 – zamówienia przyjmujemy do godziny 13:00
- 01.01.2020 – nieczynne
W tym czasie szczególnie zapraszamy do składania zamówień przez Platformę B2B Office Support. Od czwartku, tj. 2 stycznia 2020 r. wracamy do normalnych godzin pracy. Biuro oraz magazyn będzie czynne w godzinach 8:00 – 16:00.