Wyjazd firmowy do Wisły odbył się w dniach 22-23 października, gdzie przeżyliśmy niezapomnianą przygodę pełną świeżego, górskiego powietrza!

Tym razem podczas wyjazdu firmowego wybraliśmy się w góry, przyjaznym szlakiem Beskidu Niskiego. Naszym celem było zdobycie Baraniej Góry (1220 m n.p.m.), a potem zejście do Schroniska PTTK Przysłop (951 m n.p.m.), gdzie nocowaliśmy.

Do pokonania mieliśmy 7,5 km na szczyt oraz 3 km do schroniska. Pierwsze kilometry minęły nam niezwykle szybko, ponieważ do pokonania mieliśmy odcinek prowadzący drogą asfaltową. W późniejszym etapie szlak był zdecydowanie bardziej wymagający.

Podejście na szczyt i zejście do schroniska Przysłop zajęło nam w sumie 4 godziny. Po takiej wędrówce z radością zasiedliśmy w restauracji schroniska, gdzie czekał na nas pyszny obiad. Po obiedzie mieliśmy jeszcze czas na zasłużony deser i kawę.

Aura w górach zmieniała się dynamicznie i niestety ze względu na ulewę musieliśmy zrezygnować z wieczornego biesiadowania przy ognisku. Mimo przeciwności pogody czekały nas niespodziewane atrakcje w schronisku, takie jak pokaz ognia w strugach deszczu ;).

Po kolacji i oscypkach nadszedł czas na regenerację, ponieważ kolejnego dnia czekała nas wędrówka czarnym szlakiem do Wisły Czarne, było to ok. 6,4 km.

Poza poniższą galerią zdjęć zapraszamy do obejrzenia filmu Wyjazd firmowy do Wisły.

Jeśli chcesz zobaczyć, jak wyglądały nasze inne wyjazdy firmowe, zapraszamy do archiwalnych wpisów z kategorii integracja.